środa, 21 grudnia 2016

Święta...



 Zastanawiałam się na kolorami w tym roku, już dawno postanowiłam, że  będzie to biel ,  do tego jeszcze srebro,  złoto i  zieleń choinki,  w tym roku żywej,  pachnącej. Kilka stroików zrobionych z sosny, jodły , do tego kwiaty miękkiej bawełny, bombki, szyszki małe – w tym roku delikatnie i minimalistycznie. Małą paterkę wykorzystałam  jako podstawę pod okrągły stroik, na choince szydełkowe gwiazdki , bombki i kilka złotych ozdób. Zamiast wazonu  wykorzystałam papierową torbę na prezenty- prosty sposób na wazon i kilka ozdób. Na białych świecznikach  zrobiłam sukienkę z igieł sosny i mała gwiazdka z masy samoutwardzalnej.  W wysokim wazonie włożyłam kilka białych bombek i gałązki bawełny. W sypialni znowu stanęła drewniana choinka- moja ulubiona zrobiona przez Brata, a na oknie stroiki z okrągłą świecą , drobnymi gałązkami jodły i wszechobecne światełka, które dodają magii każdemu domowi.



























5 komentarzy:

  1. Piękny blog, piękne dekoracje, piękny dom, piękne zdjęcia :) Jest Pani bardzo utalentowana. Trafiłam tu przez deccorię, szkoda że dopiero teraz. Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych Świąt. Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuje za miłe słowa, pozdrawiam i życzę wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Shelko, właśnie nadrabiam blogowe (kosmiczne ) zaległości.
    Zawsze ujmują mnie zdjęcia na Twoim blogu, widać ten kunszt! Dekoracje takie jak lubię. Kolorystyczny zestaw, z założenia podobny jak u mnie...i rolety (jak przypuszczam) kupione w tym samym sklepie ;)))

    W Nowym Roku życzę Wam Wszystkiego Dobrego. Wszelkiej pomyślności i chyba zadowolonej klienteli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kamilo,
      bardzo dziękuje, te kolory chyba najbardziej mi odpowiadają, a rolety oczywiście kupione w tym samym sklepie kilka lat temu :), choć mam inne to z tymi jakoś trudno jest mi się rozstać, chyba najbardziej przypadły mi do gustu, a poza tym nie zabierają dużo światła.Życzę spokoju w Nowym Roku, radości i wielu twórczych pomysłów, których i tak Ci nigdy nie brakuje, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. i w tym roku szczęście mi dopisało, II wyróżnienie w konkursie na dekoracje świąteczne

    OdpowiedzUsuń